You are currently viewing מעורב הופס (וספורט) ליום שני / מנחם לס

מעורב הופס (וספורט) ליום שני / מנחם לס

 

1. איזה שפן הוא הסטיב קר הזה!

 

רק אתמול היללתי את סטיב קר, מאמן הווריורס, ששלח מסר חד כתער לשחקניו דרך העיתונאים שסובבו אותו (והסברתי שגם אני כמאמן השתמשתי תמיד בצד שלישי לשלוח מסרים לשחקני כי כשזה מתפרסם בעיתונים, השחקנים לוקחים זאת לתשומת ליבם הרבה יותר מאשר כשהמאמן אומר להם זאת באסיפה סגורה) אחרי ההפסד המשפיל לפייסרס, כשאמר שהשחקנים משחקים כאילו שמאומה לא אכפת להם ומאומה לא משחק להם, ושמשחקם הוא "מבייש ופתטי" (http://www.hoops.co.il/?p=121299).

הערב הוא מצא לנכון 'להסביר את דבריו שלא הובנו כהלכה'. לא הובנו כהלכה מיי אס.

אני מבקש שצביקה, או מאנו דה מאן (לשעבר מיקי), או אשך טמיר המקורי, או האווי לאסוף, יגלו לי מה זאת אומרת כשמאמן אומר ששחקניו "משחקים כאילו לא אכפת להם", ומוסיף שמשחקם הוא 'EMBARRASSING AND PATHETIC', ומה יש במילים שהוא זרק משהו שיכול להיות 'לא מובן כהלכה'?

הוא אמר הערב אחרי המשחק נגד פיניקס שאולי הוא "בחר במילים לא נכונות ולכן הכוונה לא הובנה כראוי". הוא אמר, "IT WAS POOR CHOICE OF WORDS".

מה קרה? האם מישהו בהנהלה לקח אותו הצידה ואיים עליו שהוא חייב לבטל או להקל על הצהרתו מיום חמישי? או אולי היו אלה קווין דוראנט ודריימונד גרין שנכנסו למשרדו ואיימו עליו שמוטב שיכחיש מה שאמר או, לפחות, ירכך את מה שאמר ב-75%?

הנה  מה שהשפן אמר הערב בוידיאו שאושר למרכוס ת'ומפסון לשדר לאומה ( Kerr said):

עשו לי טובה ותנו מבט בשפת הגוף של השפן והקשיבו לכל מילותיו: http://www.mobypicture.com/user/ThompsonScribe/view/20223466

“I probably chose my words poorly in Indianapolis when I said they didn’t care. That didn’t mean they didn’t care. What that meant to me was they didn’t box out, they didn’t get into passing lanes, they didn’t compete at a high level. But when you say that somebody doesn’t care, that can be interpreted as questioning their character,” Kerr said, via a video shared by Marcus Thompson.

ואז השפן ממשיך:

" כל אחד יודע מה אני מרגיש כלפי שחקני. אני אוהב את OUR GUYS. הם AMAZING GROUP (האק-האק, בא לי להקיא). הם אלופים. אולי בחרתי במילים לא נכונות אבל כל רצוני היה להזכיר לבחורים שהפלייאוף בשער, ומוטב שיתחילו לשמור ולהגן כפי שעשו כגיבורים בשתי שנות האליפות, וגם בשנה שהפסדנו בגמר (האק-האק, בא לי להקיא ואני עוצר בקושי את הקיא שכבר הגיע לגרון ועומד להגיע לפי). משך כל העונה הבחורים הגנו ושיחקו בעוז, אבל ב-8 או 9 המשחקים האחרונים הם קצת התירו את המושכות (האק-האק, עכשיו אני בשרותים, ראשי בטואלט ואני מקיא חופשי את הצלעות ברוטב אפרסקים שהיא הכינה לי לארוחת הערב).

בואו אסביר לכם את כל הפסיכולוגיה הדפוקה של הקבוצה הדפוקה: דוראנט היה זה שדחה את הביקורת של השפן אחרי ההפסד לאינדיאנה. אינכם מאמינים? אז הנה: http://larrybrownsports.com/basketball/kevin-durant-refutes-kerr-warriors-did-not-care/436979. אחרי דוראנט ניגשו אליו שחקנים אחרים והתלוננו. אז השפן השתפן והחליט שמוטב לו לרכך את מה שאמר בציבור, ומי יודע – אולי שחקניו איימו עליו שמוטב שיבהיר את דבריו וירכך אותם.

זה מאמן זה? תפקידו להבעיר כמה מבערים תחת הטוסיקים של שחקניו המפשלים, וזה מה שהוא עשה.

ועכשיו הוא בעצמו רץ לכבות את השריפות הקטנות?

מתאים לאחד שנולד בלבנון.

(אני מבקש במילים נאות ועדינות לא להפציץ אותי עם ניצחון הווריורס הערב על פיניקס במה שנראה לי שייגמר בהפרש של 25 – עתה, 2 דקות לסיום, זה 112-89 – כהוכחה שמה שסטיב קר אמר – ואח"כ ניסה לשנות את האימפקט של מה שאמר, כהוכחה שכל האסטרטגיה שלו הצדיקה את עצמה. זאת פיניקס, ואם אתה לא מנצח אותה על 25 אתה צריך לרדת לליגה G, ויסלחו לי גיא ועידו)

2. את התרגיל הזה של מיצ'ל דונובן אתם חייבים לראות (בניצחון על הלייקרס שהבטיח ליוטה מקום בפלייאוף)

 

*

*

3. סטפן קרי: ההחלמה מהירה משחשבנו (אבל הוא לא מציע תאריך חזרה)

*

*

4. ראסל ווסטברוק פנה לבילי דונובן ברבע הרביעי: "תן לי לשמור על הארדן!"

(מסתבר שהוא לא שואל את בילי דונובן, אלא מחליט בעצמו, כפי שהטוויטר מסביר)

 

*

*

5. מוריס ומונקריף מתפללים לא לשחק אחד נגד השני (הם לא יודעים שבעבר הרחוק, לנגד עיני החוזות, תאומים זהים הרגו אחד את השני במכות)

 

 

 

מה הדבר המפחיד ביותר את מרכוס ומונקריף מרכוס? צדקתם! לפגוש אחד את השני בפלייאוף!

יש סיכוי שהפורוורד של הסלטיקס מרכוס מוריס יפגוש את אחיו התאום מרקיף מוושינגטון ויזרדס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

השניים הם לא סתם תאומים. הם תאומים זהים.

מה זה תאומים זהים? תאומים זהים הם תוצאה של התחלקות הביצית המופרית, המהווה את העובר הראשוני, לשניים (או ליותר). הסיבה המדויקת להתחלקות אינה ברורה. שני גושי התאים הופכים לשני עוברים הגדלים באותו רחם  אך לכל אחד לבל טבור משלו.

ככל שהתחלקות הביצית המופרית מתרחשת מאוחר יותר, כך חולקים העוברים ביניהם יותר "משאבים" בזמן ההיריון. אם הביצית המופרית מתחלקת לשניים ב-3 הימים הראשונים שלאחר ההפריה, נוצרים תאומים זהים שלכל אחד מהם שלייה משלו ושק היריון משלו והם הנקראים תאומים דיכורייאלים דיאמניוטים (תאומים DC/DA). אם החלוקה מתרחשת בין היום הרביעי ליום שמיני שלאחר ההפריה (אצל כ-75% מהתאומים הזהים), נוצרים עוברים שלכל אחד מהם שק היריון פנימי (אמניון) משלו, אך יש להם שלייה משותפת ושק הריון חיצוני (כוריון) משותף. תאומים אלו נקראים מונוכורייאלים דיאמניוטים (תאומים MC/DA).

אם החלוקה מתרחשת בין היום השמיני ליום ה-12 לאחר ההפריה, נוצרים עוברים שלהם שני שקי הריון משותפים ושלייה משותפת ונמצאים ללא הפרדה כלל ברחם. תאומים אלו נקראים מונוכורייאלים מונואמניוטיים (תאומים MC/MA). זהו המצב הנדיר והמסוכן ביותר מבין השלושה.

בחלוקה מאוחרת יותר לאחר היום ה-12 להפריה נוצרים תאומים סיאמיים.

מרכוס ומונקריף הם תאומי DC/DA. איך אני יודע?

אני כזה מין רופא נשים חובב שלא למד, רק קרא. השניים דומים מדי בפניהם, בגופם, בדיבורם, וביכולתם מכדי להיות תאומים מכל סוג אחר. בין תאומים כאלה ישנו קשר מנטלי ואמוציונלי חזק ביותר עד כדי 'הרגשת' אחד את השני (כשלאחד עצוב והוא בוכה, השני 'מרגיש' זאת). בהרבה מקרים הם חושבים על אותו דבר באותו זמן. הסיבה לכך לא ידועה. ישנם ניאורולוגים המאמינים שהקשר בין השניים כה הדוק שמחשבה של האחד יוצרת גלי אנרגיה שהשני קולט ומוחו מתרגמם לאותה מחשבה ואותה הרגשה כמו שיש לשני.

טוב, בואו נחזור לכדורסל. לתאומים זהים קשה יהיה להילחם, להיאבק, ולשחק אחד נגד השני באותה אגרסיביות ורצון להרוס ולסכל כפי שיעשו נגד שחקנים זרים.

זה נכון בתיאוריה אבל לא תמיד למעשה.

זוגות התאומים הזהים המפורסמים ביותר ב-NBA הם האחים דיק ותום ואן-ארסדייל. הם שיחקו בתקופה לפניכם והם היו הטובים ביותר מכל זוגות התאומים כשביניהם הם השתתפו ב-12 אול-סטארס, והיו 'תאומים' גם במשחקם על הפארקט כשדיק מסיים קריירה עם 16.4 נק', 4.1 ריב', ו-3.3 אס' למשחק ותום סיים קריירה עם 15.4, 4.2, ו-2.2. היו ביניהם 3 קרבות אגרופים מתוקשרים, והם שמרו אחד על השני כמעט בשנאה כאילו אחד היה מרדונה והשני פלה.

זוג התאומים הזהים השני היו הארווי והוראס גראנט. האוהבים והנעימים חנקו אחד השני פעם או פעמיים, הלכו מכות, והצטיינו כל אחד בדרכו כשהייתי מכנה את יכולתם כשווה, אם כי להוראס ישנן טבעות אליפות בגלל מייקל ג'ורדן.

 

 

את התאומים הזהים ברוק ורובין לופז אתם מכירים. ברוק הוא הטוב שבין השניים לדעתי. אבל השניים לא ישרטו אתד את השני ולא יחנקו אחד את השני אפילו במחיר אליפות.

 

 

האחים מוריס שבראש הפרק? לא רק שלא יילחמו אחד בשני, הם אולי אפילו ירשו אחד לשני לקלוע חופשי. היום זאת תקופה אחרת ומרכוס כבר הביע את חששו ממפגש עם אחיו התאום הזהה.

מונקריף אומר: "אנחנו מדברים על כך פעמיים ביום ( via Chris Forsberg of ESPN. ). אנחנו לא רוצים להיפגש בסידרת פלייאוף". מוריס אומר: When I go out there — I’ve been telling [my teammates] this is war time. It’s like fighting for your life out here, and I’d hate to see my brother in the first round, to have to be that bully to my brother when I know it’s gonna be like.”

מוריס אומר לאחיו:

“I’m like, ‘Kieff, c’mon, man. Like s—. Get to the six or the eight [seed]. I ain’t trying to play y’all in the first round,'” Morris said. “He’s like, ‘I know. I know.’ … because it said they was like 40 percent to play in the seventh [seed], but then they lost, so I was like, should I be happy that they lost?

דעתי הכנה? גם למוריס וגם למונקריף ישנן בעיות גדולות יותר לדאוג להן מאשר לפגוש אחד את השני!

6. זה סופי: מיץ' קופצ'אק הוא מנכ"ל ההורנטס

*

*

7. אייזיה לא חושש. "אלה שמבינים יודעים כמה אני שווה"

*

את אייזיה תומאס תמיד דופקים. גם אותי תמיד ניסו לדפוק אבל ידעתי כיצד לדפוק חזרה פי שניים חזק יתר.

למה תמיד רוצים לדפוק אותנו?

כי אנחנו נמוכים.

לאייזיה הייתה את שנת החוזה הגרועה ביותר שניתן לחשוב עליה אפילו. הכל הלך נגד הגמד (אגב, אני הייתי מוכן לחתום בגיל 12 להיות בגובהו!).

אבל הוא מדבר כאילו אין לו כל חשש ממה שהעונה הבאה עלינו לטובה תציע לו. היום הוא מודה שהירך היתה "VERY SORE" גם בקאבס וגם בלייקרס, ואז באה החלטתו לנתח אחת ולתמיד ( via Bill Oram of the Orange County Register.). הוא אמר:

“I just tried to let it heal on his own and I think I did the best I possibly could while doing that.“Now the problem is fixed and (I’m on) the road back to 100 percent.”

הוא לא חושש מהפרי אג'נסי עכשיו שהוא יהיה בריא לחלוטין. "אלה שמבינים יודעים מי אני ומה אני, ומה אני יכול לעשות. הם יודעים מה שוויי".

תהיינה לו כמה אופציות (will have at least some options). אולי הוא יסכים לשנה אחת בלייקרס במשכורת קצת פחותה כדי להוכיח לכולם שהוא בריא לחלוטין, וכדי ששנה אחרי הוא יקבל מה שמגיע לו, אלא אם כן תהיה קבוצה שתסכים לקחת עליו צ'אנס לחוזה רציני. שחקנים כמוהו לא מופיעים כל יום.

  

8. תנו מבט בקלות בה בן סימונס עובר את מקדרמוט לדאנק קליל!

*

*

9. פטריק ריד מנצח המאסטרס כשקמבקס מזהירים של ג'ורדן ספית' וריקי פלאור נעצרו קצר כחוט השערה

 

 

איזה 'מסטרס' נפלא ומרתק היה לנו המסטרס ה-82 באגאסטה, ג'ורג'יה, המייג'ור הראשון מארבעה השנה. הגיבור המנצח היה פטריק ריד, השחקן השמנמן שהחליט ללמוד במכללת 'אגאסטה סטייט קולג' כדי ללמוד 'ולהרגיש' את המסלול משך ארבעת שנות לימוד. לאלה העוקבים אחרי גולף, זה אותו פטריק ריד שהיה גיבור ה'ריידר קאפ' של 2016 שהביא ניצחון מצויין לארה"ב על אירופה, במפגש הדו-שנתי (כל שנתיים; אולי דו שנתי זה פעמיים בשנה?)? עתה יש לו את הג'קט הירוק, ללא ספק הג'קט המפורסם והיקרתי בעולם הניתן למנצח המאסטרס.

פטריק הוא שחקן אמין וטוב אך הוא לא מה שהיה ג'ק ניקלאוס או טייגר וודס כשהם ניצחו. אבל מה שהוא הוכיח לכולנו היום הוא שיש לו עצבי ברזל כשהוא ראה בשלט האלקטרוני הענק שגו'רדן ספית' – בקמבק מופלא ממש של 9- היום – מוביל נגדו בחבטה אחת, כשלריד נותרו עוד כמה חורים (כשג'ורדן סיים לריד נותרו עוד 4 חורים לשחק).

ריד, שבארבעה ניסיונות קודמים במאסטרס לא הצליח לשבור 70 לסיבוב של 18 חורים, חייב היה להיות במיטבו בחורים האחרונים. לפני כן היה לו משחק מוזר כשהוא מחמיץ פאט בטוח, ואז חוזר עם בירדי ממופלא. עתה עליו להיזהר משגיאות

“It’s just God basically saying, ‘Let’s see if you have it.’ Everyone knows you have it physically with the talent, but do you have it mentally? Can you handle the ups and downs throughout the round?”

ריד עשה זאת עם פאט ענק ב-14 לבירדי, ופאטס קשים, קורעי עצבים, בחורי 13, 15, 17, ו-18 – האחרון ממרחק מטר במדרון קל שבוודאי נראה לו כמו מרחק של קילומטר. הוא סיים את התחרות עם 69, 66, 67, והיום 71 כשהטוטאל שלו הוא 273, 15 מתחת פאר, חבטה אחת פחות מה-274 של פאולר, ו-275 של ג'ורדן ספית' – שנתן סיבוב אחרון נפלא של 64, כשהבוגי האחרון מנע ממנו להשוות את שיא הסיבוב למאסטרס.

פטריק נשאר נאמן למשחקו ולא ניסה לעשות דברים מסוכנים.  פאולר אמר:

Patrick, he’s not scared,” said Fowler, who since 2013 has eight top-10s in majors, the most without a victory. “He’s not scared on the golf course. He’ll play aggressive. He’ll play his game. He won’t back down.

רורי מקלרוי, הצפון אירלנדי הסימפטי, שהוביל למשך גומה אחת או שתיים בחלק האמצעי של הסיבוב והקהל הריע לכל חבטה שלו בתקווה שינצח וישלים את הגראנד-סלאם של המייג'ור, לפתע החל לפשל בפאטים פשוטים למדי שבד"כ אין לו בעייה איתם, וסיים יום שחור של 74, ומקום חמישי מאכזב.

 הסיבוב האחרון של המנצח בפחות משלוש דקות:
*

*

 10. ליגת פוטבול חדשה

ליגת פוטבול חדשה – AFL)- ALLIANCE FOOTBALL LEAGUE) נולדה באורלנדו. סטיב ספורייר, המאמן המפורסם שלקח אליפויות מכללות כמאמן פלורידה, וסיים את הקריירה כמאמן דרום קרולינה, הוחתם כמאמן אורלנדו אליינס. הליגה היא פרי יצירתו של ביל פוליאן, איש היכל התהילה, וצ'ארלס אברסול המפורסם מהטיווי.

הליגה תהיה בת 8 קבוצות שתשחקנה אחרי הסופרבול, בין ה-9 לפברואר ו-12 שבועות אחר כך. אורלנדו ניסתה פעמיים לפני כן ליצור ליגת פוטבול לאביב, ופעמיים נכשלה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
97 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלהבת
Editor
6 years ago

תודה רבה על מעורב אחלה! אגב, ביום שישי גם מרקיף וגם מרכוס שניהם קיבלו ejection באותו ערב…

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  שלהבת

EJECTION בגלל אחד נגד השני או במקרים שונים?

גל אל איי
גל אל איי
6 years ago

תודה מנחם על כל המעורבים המשובחים לאחרונה. אין כמוך

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

התענוג כולו שלי

Dan
Dan
6 years ago

תודה על המעורב!!

לכל המכרסמים למיניהם…
יש סיכוי ממשי שאוקלהומה יסיימו מקום 7?

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago
Reply to  Dan

כל התרחישים, מעודכנים להיום, בפוסט הנהדר של יאיר:

http://www.hoops.co.il/?p=121050

סוסמעץ
סוסמעץ
6 years ago

הידד

Dan
Dan
6 years ago

תודה!

ת'אנדר
ת'אנדר
6 years ago

תדביקו את הפוסט של יאיר בשורה הראשונה

סוסמעץ
סוסמעץ
6 years ago

תודה רבה דוק

הצ'יטה זה השחקן שאני הכי אוהב והכי שונא בליגה

מחרב את הקבוצה שלו בצורה הכי מופלאה שאפשר 🙂

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  סוסמעץ

אני הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי

MBK
MBK
6 years ago

תודה מנחם
כמוך, אני ממש לא סובל את קר
הוא פותח את הפה שלו בכל הזדמנות ומרטיב חיתולים בטיימאווטים ובמאני טיים.
יש לו כמות כשרון לא נגמרת בקבוצה והוא עסוק בתירוצים.
להתלונן על ההגנה של השחקנים ? הכתובת היא המאמן עצמו
מנסה פסיכולגיה בגרוש עם כל התרגילים האלו ,מרדים את הליגה כמו כדור שינה אני מקווה שיחטוף קצת בפלייאוף וירד לקרקע ( הוא בטח. יאשים את השחקנים )

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  MBK

אין שאלה שהוא חלקלק כצלופח

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

אחד מהאנשים הכי ישירים והכי כנים ב-NBA הוא חלקלק כצלופח. מאד מעניין.

Ish
Ish
6 years ago

אתה מדבר אל אדם שקרא למישהו שפן בכתבה שנמצאת במקום שברור לו שהוא אף פעם לא ישמע עליה, תוך כדי שברור לו שהוא בחיים לא ידע מי הכותב גם ככה, וכל זה כאשר מדובר בשחיף לבן מזדקן עם גב לא פעיל.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Ish

אולי אתה חושב שהייתי פוחד לומר לו זאת בפנים? אז תחשוב פעמיים

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

מאין לך עידו שהוא כן וישר?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

מאינספור ראיונות איתו ומדברים שאנשים שעבדו איתו אומרים.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

עידו, מה גורם לך לחשוב שדעתך יותר מדוייקת מדעתי? כששלשום הוא אומר דבר אחד, ואתמול הוא מנסה לצאת מהתסבוכת שהוא גרם, זה לא עושה ממנו גנב או רוצח, אבל זה עושה ממנו חלקלק כצלופח

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

זה איך שאתה מציג את זה. למה החלטת שהוא ניסה לצאת מתסבוכת?
הוא נשאל שאלה ישירה על שני ראיונות פוסט גיים (שניהם היו הפסדים). באחד הוא אמר שלא אכפת לשחקנים (מול אינידיאנה) ובשניה הוא אמר שהוא היה מרוצה מהמאמץ (מול ניו אורלינס). אז המראיין ביקש ממנו ליישב את ההבדלים הנ"ל וקר ענה את מה שענה בתגובה.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

את כל האינטרפרטציה כאילו הוא עשה את זה בתגובה לדברים של דוראנט אתה עשית. גם הזכרת שפת גוף ולא ברור לי איך היא קשורה כי היא הייתה מאד נינוחה.
בקיצור תסביר אתה את הטענה שלך על חלקלקות כששוב אני מזכיר הדברים לו הגיעו מיוזמתו אלא כתשובה לשאלתמראיין (ישיר כבר אמרתי?).

john
john
6 years ago
Reply to  MBK

בא נעבור על הכישרון הבלתי נגמר בקבוצה… כולם חוזרים על זה… אם אתה מתכוון לסטף קליי ודוראנט אז בסדר. גרין נראה איום בחודשיים האחרונים אבל נגיד בסדר. קוק, מקאו, לוני, בל, דמיון ג'ונס, ג'בל מקגי וזאזא פצ'וליה? כמה קבוצות מערביות חוטפות את הכישרון הלא נגמר הזה?

אם אתה מאמין שאיגי ולוינגסטון שומרים עצמם לפלייאוף אני זורם. אבל שניהם רחוקים מכושר משכנע. לוינגסטון נראה זקן ואיטי יותר ואיגי בהתקפה הפך נונ-פקטור כשהוא משליך לבנים בזריקות פנויות. דוויד ווסט הוא נקודת אור. אבל לא מתאים בהרבה הרכבים אבל נותן הגנה מצויינת ומשחק פוסט כלשהו.

סטיב קר יכל להתעקש לחפור בעמדה שלו כמו פופ אבל כנראה שמע משחקנים שזה לא יצר את האווירה הרצוייה ולקח על עצמו את הדברים. בינתים ג"ס שיחקה בסגלים חלקיים רוב העונה ומסיימת במקום השני במערב. לא שמעתי את סטיב קר ממרר על מר גורלו..

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  john

גון סטף קליי ודוראנט, לא אמרת כלום איזה עוד קבוצה מחזיקה 2 מ5 ם השחקנים הטובים בעולם ואת שלושת הצלפים הטובים בעולם ו3 שחקני הגנה עילאיים (גרין שמאכזב מאוד קליי ודוראנט). כמות הכישרון של החמישייה הפותחת שם היא חסרת תקדים

john
john
6 years ago

אתה מחזיק בעמדה לא רלוונטית כבר. העולם התקדם. ג"ס לא מחזיקה את שלושת הצלפים הטובים בעולם העונה. דוראנט הוא שחקן ההתקפה המגוון ביותר כיום אך לא בין 10 הצלפים הטובים בליגה. וגם אם אתה חושב שכן הפערים מקלעים אחרים ממש לא גבוהים. אגב אם אחוזים משלוש (רק לשחקנים שעברו סף מינימום) הם מדד אז לבוסטון ודיטרויט יש 2 שחקנים כל אחד בטופ 10 ולג"ס יש רק את תומפסון. סטף 13 ודוראנט 15.

לגבי איזה קבוצה וכו? לרוקטס יש יותר קלעים שגם אם אף אחד לא סטף בסה"כ הם יותר אמינים בווליום גבוה. אותו כנ"ל הקאבס. שתי הקבוצות אילו היה צריך לזרוק 35-40 שלשות למשחק אני סומך על כלל הסגל שלהם יותר מהווריורס. אבל ניתן לווריורס את היתרון ההיסטורי. לגבי ההגנה 3 שחקני הגנה טובים בחמישייה זה נהדר. אך ה2 החלשים הם בעייתיים. הספסל בעייתי חוץ מאיגי ווסט. הגנה היא קבוצתית ונכון שהווריורס נהדרים בלשמור על קשת השלוש אך המחיר הוא שכותשים אותם בצבע וקבוצות עם צמדי גארדים מביכים אותם.

לגבי דריימונד גרין כל המדדים שעפו עליו וקבעו שהוא טופ 10-15 בליגה נראים מגוחכים העונה. במיוחד מאז שקארי בחוץ. יש לי 30-35 שחקנים שאני לוקח לפניו אילו הייתי קבוצה חדשה. לג"ס הוא עדיין מתאים לשיטה למרות העונה האישית הרעה והתרומה שלו עדיין גבוהה שם.

כשסטף שם ודוראנט בשיאו וקליי בא לעבוד זה עדיין שלד היסטורי. ודריימונד עושה את ה2-3 דברים שהוא עושה מצויין. אבל השנה סימני השאלה הם אמיתיים. מה הם שווים ללא סטף? איך סטף יחזור כמו 2016 או 2017 (נתן פלייאוף ענק)? האם דוראנט יגיע חד ורעב לפלייאוף כאשר כבר זכה באליפות? מי הסנטר של הקבוצה הזאת? מי מהם יכול להאט סנטרים עבים וקשוחים? מי מהם יכול לשמור על קו השלוש? אני מרגיש שאם שנה שעברה הרגשתי שסיכויי האליפות שלהם היו 70% אז השנה זה קרוב יותר ל50% (עדיין פייבוריטית אך יש סיכוי לא רע שתודח ללא גביע אוברייאן)

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  john

אני אחלק את זה לכמה שלבים:
1 גרין אוברייטד, הבחירה שלו באולסטאר מביישת אני טוען המון זמן שהוא וקליי לא אולסטארים אלא שחקנים משלימים מצויינים, מסכים איתך שיש 30 שחקנים שאני לוקח לפניו בלי למצמץ.
2. כשאתה מסתכל על צלף אתה מסתכל רק לפי האחוזים או לפי בחירת זריקות ומי זה ששמר עליהם? מה היה קורה אם קליי דוראנט סטף היו לוקחים רק שלושות חופשיות מהפינה אתה מסכים שאחוזים שלהם היו עולים.
3. הספסל שלהם באמת מהווה בעיה רצינית כל אלופה מעשור הנוכחי (פרט לליקרס) החזיקה בספסל מדהים ועמוק לווריורס אין את זה השנה ואפילו לא קרוב, אני לא מתלהב מאיגודלה אני חושב שהוא גמר את הסוס.
4. הסמול בול מת מזמן כבר ב2016 זה הפכה לטקיטיקה לדקות מסויימות וממש לא שיטת משחק קבועה מה היה הפעם האחרונה שהלוחמים פתחו בלי סנטר?
5. לגבי הפלייאוף הם עדיין פייבוריטים, הרבה תלוי באיך סטף יחזור זה של פלייאוף 2016 פשוט לא יספיק העונה לדעתי ויוסטון יכולה למרות שעדיין הלוחמים פייבורטים בהחלט לקחת אותם.

john
john
6 years ago
Reply to  john

קונה את כל אחד מהנקודות שלך. לגבי בחירת זריקות וזריקות חופשיות מהפינות (או בכלל) חשוב לציין שדוראנט וקליי אכן ממובילי הליגה באחוז מזריקות חופשיות משלוש (מינימום ניסיון אחד, 45 משחקים). קארי דווקא זורק הרבה חופשיות.

קלי קולע 51% מ2.6 ניסיונות בזריקות חופשיות (2 מטר קירבה לשומר). דוראנט מוביל את הליגה עם 57.8% לשלושות חופשיות. אגב אחריו מייקל ביזלי חברו הטוב מילדות. סטף בכלל במקום ה14 עם 47% (על 4 ניסיונות למשחק). הדירוג הוא: דוראנט, סטורנצקי, קליי, קרובר, קוליסון, לאב, מקדרמוט, בייליצה, רדיק, אינגלס, פול ג'ורג', ואן פליט, לאורי, סטף קארי ובאדי הילד

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  john

לגבי הזריקה שחכתי להתייחס גם למהירות שחרור וטווח שלושה מטר מ3 מאפשרת הרבה יותר נתיבי חדירה ותנועה ומקשה הרבה יותר על המגנים מאשר שלושה מהקו, לשום קבוצה בליגה אין את הטווח שקרי דוראנט וקרי מאפשרים להם. אם קרי היה קולע רק מקו ה 3 באחוזים יותר גבוהיים הוא היה פחות מסוכן מקרי הנוכחי

אבי
אבי
6 years ago

זה שההורנטס מינו את קפוצ'אק מראה רק עד כמה הם חסרי מושג.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אבי

לא בטוח

john
john
6 years ago
Reply to  אבי

את מי אתה היית ממנה? חשבתי רק על דיוויד גריפין. סם הינקי זה קיצוני ב2018 כולם כבר מכירים את כל השטיקים שלו

רפיקי
רפיקי
6 years ago

דיי
כאילו אנחנו לא אומרים דברים שאנחנו מצטערים עליהם..ההבדל הוא שאותו מאה מיליון אנשים שומעים

בשנייה שבא להם הווריורס שוחטים כל קבוצה במערב חוץ מיוסטון
ברגע שקרי יחזור הם ישחטו גם את יוסטון

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
6 years ago
Reply to  רפיקי

מדויק, סופסוף אחד שלא אוכל את הבלוף שמפיצה התקשורת וחסידים שוטים כדי למנוע נפילה ברייטינג

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  רפיקי

אז שיחשוב לפני שהוא פותח ת'פה

Benjo
Benjo
6 years ago

תודה על המעורב המשובח דוק. מיטשל זה סיפור השנה בליגה הלילה נתן משחק לפנתאון . אני מת על סימונס שחקן אש אבל לדונובן יש גם קליעה מכל הטווחים ולכן בעייני הוא ה ROY. (בנקודות לא בנוק אאוט) . הוא מקבל ממני נקודה בונוס גם על זה שאף אחד לא ציפה ממנו. 12 קבוצות דילגו עליו בדראפט הזה עם כל הסקאוטים והניתוחים והדוחות והאנליסטים. unreal.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Benjo

אתמול הוא עשה שני דברים (הכנסתי רק את המבצע הראשון; את השני לא מצאתי) שהשני בהם היה דבר שאף פעם לפני לא ראיתי בכדורסל.

Berch
Berch
6 years ago

תפקיד המאמן בארה"ב מתדרדר כמו תפקיד המורה.
הוא צריך להיות שם ואם צריך לפטר מישהו אז הוא שם….. 🙂

השרת
השרת
6 years ago

מעורב מעולה

captain beefheart
captain beefheart
6 years ago

מעורב מעולה. וזו גם הזדמנות להגיד תודה על הטור הנהדר שהתייחס לאחים/אחיות של השחקנים. נהניתי מהמילה הראשונה ועד האחרונה. כל הכבוד על עצם הרעיון!

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

תודה

amitlahev
amitlahev
6 years ago

תודה רבה דוק!
אני בעד לחלק את תואר רוקי השנה לסימונס ומיצ'ל. שניהם אדירים ושונים אחד מהשני.
הקטע עם המוריסים ענק. מעניין אם הם התחלפו במבחנים או במשחקים…

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  amitlahev

אף פעם לא נתנו תואר סוף העונה לשניים. כמו שבבריטניה אין שני מלכים או שתי מלכות. צריכים להחליט ויש מספר לא זוגי של בוחרים

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

never say never

א.ב
א.ב
6 years ago

לא מבין מה הקטע בהתלהבות ממיצ'ל, די ברור שכל המהלך נובע מקריאת משחק נכונה ויכולת קליעה מופלאה של הבחור בפינה עם מספר 2 על הגב. דרך אגב, גם הוא מתחרה בקרב צמוד מול בן סימונס, על תואר האוסטרלי הטוב בליגה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

אני חושב שמה שסטיב קר בעצם אמר בפעם השנייה זה: "אמרתי אתמול כמה דברים, מתוך הנחה שלמאמן בכיר יש את הזכות להעביר ביקורת על שחקניו. אחרי המשחק דוראנט העביר לי עותק של המסמך 'מאמן בובה- עשה, ובעיקר מה אל תעשה, בליגה', מאת לברון ג'יימס, ואני מבטיח שמעכשיו אתיישר לפי הכללים"

וכרגיל, אחלה מעורב

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

חחח

שמעון
שמעון
6 years ago

חחח גדול וככ נכון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

100+

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

!+

john
john
6 years ago

אם אתה חושב שדוראנט הוא לברון אתה חי בסרט. הוא נפגע מבלוגרים ברדיט. זה נעשה מתוך רגישות לא מתוך פחד. לדוראנט אין שום מעמד שמפחיד את הווריורס. הוא צריך אותם לא פחות ממה שהם צריכים אותו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago
Reply to  john

חס וחלילה, זה נעשה בבדיחות הדעת

דינגו
6 years ago

👌👌👌😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

נראה לי שקר ניסה "לעשות פופ" וקצת נבהל מעצמו… לגופו של עניין, כמו במקרה של דאנטוני וטורונטו – מאמנים של קבוצות שהבטיחו מיקום בפלייאוף, עסוקים בלנסות לשמור על מומנטום ובטחון עצמי.

בהקשר של גולדן וסדרה אפשרית מול אוק' זה בהחלט מובן – קר זוכר איך הפסיד את המשחק הראשון בבית מול הרעמים ב-2016, ויצא מזה בעור שיניו… והפעם הוא, כנראה בלי קרי או לפחות קרי כשיר (אבל עם דוראנט ;-). אפשר להבין למה זה מלחיץ אותו.

תודה על המעורב מנחם

אפלטון
אפלטון
6 years ago

מנחם אני לא חושב שהבעיה עם קר.
הבעיה עם דוראנט שהוא בערך הכוכב הכי נעלבי בספורט.
לשמוע את הפודקאסט האחרון שלו עם ביל סימונס היה מביך ברמות. רואים שהוא מצטער על המעבר לגולדן סטייט, ופשוט לא יודע לקבל ביקורת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  אפלטון

אז דה שוט צדק.
שהאופי המחורבן של דוראנט עוד יפיל את האימפריה בצהוב

דה שוט
דה שוט
6 years ago

לא אמרתי דברים כאלה על דוראנט. אמרתי שהוא הבין שטעה בבחירה שלו וצפיתי שנראה מאבקי אגו בינו ובין סטף.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

זה ללכת יותר מדי רחוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago
Reply to  אפלטון

אמת. יש לו אופי דוחה והוא ממש מטומטם

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

זה שהוא לא העפרון המחודד ביותר בקלמר כולנו יודעים

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אפלטון

נכון

cruv memula
cruv memula
6 years ago

יש איזו ליגה של וינס מקמאהון. מישהו שמע עליה? זו הליגה המדוברת בטעות?

מנחם תודה רבה על מעורב מעולה! נהנתי מאוד

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  cruv memula

וינס מקמהון זה XFL , סיפור אחר.

Ljos
Ljos
6 years ago

מקמהון, NFL… מה הסיכוי שדווקא AFL יהיו עם שמץ של טוב, ולא רק בהשוואה לשני טיטאני הרוע האלה?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Ljos

אתה נסחף. יש מספיק רוע בכמויות מסחריות במקומות אחרים .

Ljos
Ljos
6 years ago

רק קצת.
הם לא אדלסון או שקרלי, אבל לא כי הם לא היו רוצים.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  cruv memula

לא.

יניב
יניב
6 years ago

תודה מנחם.

המשגיח
המשגיח
6 years ago

תודה דוק. מעורב מושקע.
מאמין שגם אני עובר את מקדרמוט…

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  המשגיח

צריך יותר להתאמץ למצוא מי לא עובר את מקדרמוט

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Ish

אני

Ish
Ish
6 years ago

אתה היום לא עובר גם את הקונוסים והכסאות של יי ג'ינגליאן אז זה לא ממש נחשב. אתה זוכר בכלל איך מקפיצים או רצים?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Ish

מה זה משנה. גם אם הייתי עובר אותו אתה יודע שהייתי מחטיא את הלייאפ.

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  Ish

לקלוע את הלייאפ לא היה חלק מהדרישות

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  המשגיח

אני מאמין שאתה יכול!

אלכס רבינו
אלכס רבינו
6 years ago

מנחם כדאי שתציע לקוראינו הנאמנים ואוהבי הפוטבול לצפות בסרט "פטרנו" שהוקרן לפני יומיים ב HBO ןזמין גם ב VOD בארץ. את מאמן הפוטבול האגדי של אוניברסיטת פן סטייט ג'ו פטרנו מגלים שחקן אגדי לא פחות אל פצ'ינו. הסרט לא מפספס גם את פרשיות ההטרדות המיניות של עוזריו של פטרנו.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

אלכס, כשהגעתי לפן סטייט ג'ו פטרנו היה עוזר מאמן ואני הייתי GRADUATE ASSISTANT כשעשיתי שם את הדוקטורט, במחלקת הכושר גופני של קבוצת הפוטבול. משך שנה שלמה שתינו בירה כמה מאיתנו כמעט כל יום אחרי האימון. זה שהוא מברוקלין וידע כמה מילים ביידיש (למרות שהיה איטלקי-איטלקי*) לא הפריע! סיפור העברות המיניות של עוזריו הוריד אותו ישר לקבר. אני מאמין שהוא לא ידע בדיוק. מוזר – וזה אנשים לא יודעים – שג'ו עם כל ההילה שלו היה גבר די נאיבי.

ולדי קוגן
6 years ago

מעורב משובח מנחם.קר באמת נראה טיפה שאנן השנה, לא רק השחקנים שלו בטוחים שיהיה בסדר בסוף.אני מקווה שלא יהיה בסדר והם יודחו באיזשהו שלב.
אם ראס באמת רצה לשמור על הארדן זה סימן מעולה, סימן שהוא רק מוכן לפלייאוף ולא חושש מהכוכב בצד השני.

א.ב
א.ב
6 years ago

אפשר לומר על ווסטברוק הרבה דברים, "חושש" לא נראה לי במילון שלו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

נהדר דוק, תודה רבה!
קר שכח שזו כבר לא ג"ס שלו. זאת ג"ס של דוראנט ומה שיכל לעשות בעבר הוא לא יכול לעשות היום. פעם הייתה לו חבורה של גברים, כיום יש לו חבורת גברים וכוסית שנעלבת בקלות.

דוד
דוד
6 years ago

לאיזה מקום הגיע טייגר וודס?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  דוד

הוא נתן סיבוב טוב אבל היה בין האחרונים כך שהוא התקדם רק לסביבות המקום ה-30.

Ljos
Ljos
6 years ago

מיץ' קופצ'ק עשה כמה דברים טובים בקריירה שלו.
אבל, אלליי, כמה שהכשלונות האחרונים שלו היו אפיים.
החותמת של ג'ורדן על ההחתמה לא עוזרת.
חוזה סופר-דופר-מקס לטאג' גיבסון, אחרי פציעה קשה עתידית, מישהו?

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  Ljos

למזלם אין מצב שהנקרומנסר נותן למישהו אחר לשים ידיים על הבייבי שלו, אבל משהו דומה בהחלט על הפרק.

Ljos
Ljos
6 years ago
Reply to  Ish

מחכה לראות את התאונה. ואז את קופצ'ק מחתים אותה.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Ljos

כן, אבל בלייקרס הוא עשה כמה דברים טובים – יחד עם השגיאות

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

אגב, הליגה החדשה לפוטבול היא רק לדרום ארה"ב בה החורף הוא כמו בארץ

יואל
יואל
6 years ago

מרסי בוקו דוק על מעורב כהלכה

john
john
6 years ago

תודה מנחם. נהנתי מאוד לקרוא.

1. poor choice of words בד"כ לא מתייחס לאי הבנה או דברים שהוצאו מהקשר אלא ניסוח שאתה מתחרת עליו. זו דווקא אחריות שלו על דבריו ולא האשמה על העיתונאים/שחקנים ש'לא הבינו אותו'. ג"ס עושה את שלה בהתקפה אך ההגה שלה מחפירה. אני לא חושב שזה רק מאמץ ותחרותיות. אני חושב שקרו כמה דברים שקר מעדיף כרגע לא לקרוא אותם בשמם.

השלישיה דוראנט קליי וגרין מוקפת שחקני ג'י ליג בעיקר. בהתקפה לרוב זה זורם. אך ההגנה של קווין קוק גרועה משל קרי, קליי משחק בהילוך שלישי בהגנה ודריימונד כבר חודשיים נפל בשני צדי המגרש. פועל יוצא הוא שדוראנט כבר לא משקיע מספיק בהגנה כי הוא צריך לנוע הרבה יותר בהתקפה. קר עוד לא סגור מי הסנטר שלו והוא משחק כיסאות מוזיקליים בין זאזא, מקגי, לוני ודמיון ג'ונס. הרוטציות המשתנות רק פוגעות בכימייה. ואחרון חביב ניק יאנג בחודש וחצי ביזיוניים שאילולי הפציעה של כספי הייתי זורק אותו מהקבוצה. זורק לסל, לא תורם שום דבר אחר, השמירה שצצה בינואר פברואר נעלמה לחלוטין ויש פשוט וויב רע כשהוא במגרש מבחינת כדורסל.

בנוסף כל הקבוצות למדו את השטיק של ג"ס והחולשה שלהם בהרכב הסמול בול. אתמול הקבוצה השלישית של פיניקס לקחה מולם 8 אופנסיב (4 של לן) אבל לרוב המחיר הוא דווקא לתת לגבוהים אתלטים לשחק מבחוץ פנימה. המערב מלא סנטרים וגבוהים שיכולים לקלוע מבחוץ מחד ופיזיים על הלוחות מאידך. כשהגבוהים יוצאים החוצה הם מפגיזים משם או בעצם מוציאים את דריימונד והגבוה התורן החוצה לחדירות גארדים (כל מטאטא חודר מול הווריורס) ודריימונד לא יכול להרשות לעצמו להישאר ולעזור בצבע או שמטח יגיע בהוצאות כדורים (כמו נגד מירוטיץ'). מאז הכרזות " הליגה הולכת לסמול בול" תור הזהב של הגבוהים הגיע לליגה וטרף את הקלפים. במערב את מי הווריורס מעדיפים? את קפלה, נרקיץ', גובר, אולדרידג', אדמס, דיוויס, טאוונס או יוקיץ'?

2. דונבן מיצ'ל הוא לקח לכל GM שמרן שנשוי לבחירות העבר שלו ולמשכורות שהוא משלם. הוא היה אמור להיות שחקן ספסל אפקטיבי ששומר חזק ומוסיף מהלכים אתלטים. הוא ממש לא תגלית כי הוא פשוט לא היה ברמה הזאת שנה שעברה או בתחילת השנה. הפציעות של הג'ז אילצו אותם לתת לו את המושכות בלית ברירה ולמרות ההפסדים כשכולם חזרו הם עשו היררכיה מחדש. את הוד הם העבירו בטרייד למרות שכל האנליסטים סימנו אותו כמחליף של היוורד והבא התור. רוביו היה אמור להיות מוביל הכדור המרכזי ואקסום הבחירה הרביעית היה אמור לפרוץ השנה. בשנייה שדונובן התגלה כל השורות התיישרו ולכולם ברור מי מוביל את הקבוצה הזו בהתקפה. הטרייד על הוד פינה מקום לאינגלס לקבל כדורים ליד ואקסום כרגע משתלט על מקומו כרכז מחליף מפחיד בהווה ורכז פותח בעתיד (בקבוצה אחרת אולי). מליק מונק לעומתו שכב בבויידם עונה שלמה כי נחלש אחרי שבועיים בתחילת העונה ורק בחודש האחרון יצא מהבוידם. איזה באסט ואיזה נעליים. ההורנטס נראים איבסילים בעוד עונה מבוזבזת ללא פלייאוף כשמייקל קרטר ווילאמס לקח דקות לרוקי מוכשר בטירוף שבשבועיים האחרונים נראה כאחד הרוקיז הכי טובים במחזור

3. ב-2016 סטף קארי חזר רק כשפורטלנד ניצחה משחק בביתה מול הווריורס. גם בפלייאוף הזה יחזיקו אותו בחוץ עד הרגע שהווריורז יריחו צרות. ששת הקבוצות בתחתית המערב(4-9) הם קבוצות שהווריורס לא אוהבות לשחק מולם. כולם עשו להם צרות צרורות העונה ובעונות קודמות. הפיתוי להוציא את קארי מוקדם מדי משיקום יהיה גדול בפיגור הראשון.

4. השמירה על הארדן ברבע הרביעי גורמת לי לחשוב.. בעולם מקביל אילו היה חוזר לשחק עם דארן קוליסון כמו אולדיפו (השניים שיחקו יחד ב-UCLA) האם יחל להוריד מעצמו 30% מהובלת הכדור ולתת את האנרגיה הזאת בהגנה? כי המשחק הזה מראה שהוא בוחר לשחק הגנה מחורבנת ובוחר לצוד ריבאונדים על חשבון יציאה לקלעים (אפילו רוייס יאנג כתב החצר שלהם מודה בזה…). אם יכשלו בפלייאוף יהיה חייב לעשות חושבים.

5. מרקיף ומרקוס הם לא תאומים זהים רגילים. הם לא מחפשים את דרכם הנפרדת אלא מחוברים כמו תאומים סיימים. הם ויתרו על כסף לשחק יחד וכל חייהם כשיכלו גרו יחד. זו קרבה שהיא מעבר לדם. עצם זה שגם שניהם משחקים עמדות שונות (כיום כבר לא…) מראה שחלומם היה להשלים אחד את השני ולא להתחרות.

6. קופצ'ק זו בחירה מעניינת. נשאר לשאול: מה יהיה הכוח של ג'ורדן בבחירות המקצועיות? כמה קופצ'ק עדיין רעב כדי 'לרדת לשוחות' ולהגיע לשחקנים שהוא רוצה. בלייקרס יזכרו לו את השנתיים האחרונות אך חשוב לזכור שזה האיש שגנב את פאו מממפיס תמורת עמוד תאורה מקולקל הביא את אודם והקיף את קובי בפנצטה בשחקני משנה נהדרים לאליפות. והכי חשוב הצליח להרכיב קבוצה עם כריס פול ודווייט האוורד ש'הבעלים' דאז של ניו אורלינס דיוויד סטרן סיכל.

7. אייזיה פנוי לעבודת PR מאומצת. אך ישנם לצערו מספיק GMים שמאמינים גם באפקט בראד סטיבנס ולכן מוציאים את שנותיו מבוסטון מהרזומה שלו, וכאלה שמאמינים שהפלוס ההתקפי שלו אם קיים ירד מהמינוס ההגנתי. אייזיה הוא שחקן שאני מעדיף להנות ממנו בהתעלמות מוחלטת מהסטטיסטיקות

בוני
בוני
6 years ago

מנחם סטיב קר מאמן ובנאדם שפל. הגיע הזמן להפסיק לכתוב עליו והקבוצה שלו באתר.

הדרך שהוא מזלזל בשחקנים שלו,הדרך שהוא חתך את כספי אחרי הבטחה שנתן ול והדרך שהוא מזלזל בכל האוהדים של הליגה כשהוא נותן מנוחה מכוונת לשחקנים שלו.

john
john
6 years ago
Reply to  בוני

אנא פרט מה עושה אותו מאמן שפל ומה עושה אותו בן אדם שפל. אני באמת רוצה לדעת במה הוא שונה ממאמנים אחרים

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  john

הוא פשוט לקח את כל התכונות המגעילות של פופוביץ' ושידרג אותם לכיווון יותר נמוך.

זה עוד יותר גרוע כשמגלים שהוא לא אמיתי ופחדן כמו שמנחם מסביר במאמר.

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  בוני

כבר ראיתי מאמנים הרבה יותר גדולים כמו בראון,רילי,נלסון,ספולטרה ועוד.. שאף פעם לא ירדו לרמת כזאת.

רבין
רבין
6 years ago
Reply to  בוני

מי אתה בכלל יא כלומניק אפס.
תחזור לחור שלך

רבין
רבין
6 years ago

אז מי יקח?
אבקש דעתם של המומחים הגדולים…
לס מנחם.
קי בי מידן
תמיר אשח
ועל שאר המומחים הגדולים

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  רבין

מנחם בלי תחרות

ציבוטרו
ציבוטרו
6 years ago

איך כל עלובי החיים עכשיו יורדים על סטיב קר. בהתחלה חשבתי אולי נפלתי לתרדמת ומשהו קרה ואז נזכרתי… הוא שיחרר את השחקן הכי חלש בקבוצה.
זה ישר עושה אותו מאמן חלש בעיניי לס מנחם והאשראם שלו – הלקק הראשי וכל שאר המאמינים …

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  ציבוטרו

ציבוטרו בן כמה אתה? אני מקווה שבעתיד תוכל לקרוא ולהבין ספורטאים מאחד כמו מנחם.

ראית את הגולדן סטאט בכלל? שאתה קובע מי הכי חלש.